mandag 9. mars 2009

so var det bestemmt

japps, no har eg bestemmt meg for å skifta blogg til blogspot fra blogg.no! so velkommen til min blogg. eg kjeme til å blogga her framover, og eg blogga somregel om kvardagen min, og av og til om andre ting. og som du sikkert kjem til å merka, eg kjeme til å blogga masse og niina og erlend. ( dei er mine bestevenner sant) men det var då meg. so snakkast me. :p
men dagen idag har eg altso gjort;
eg møtte erlend og niina på texaco, og me gjekk ned på tangen, so satt me der ei stund, so etter det reiste me opp til anders. japps, han fekk litt rare gjeste so han sa. :p men eg trur han egentli vart kjeme glad når han såg oss! men først so begynnte me å spela eit spel, men det gjekk rett i dass. so skulle me spela eit anna, men då ga me opp. so me begynnte heller å sjå film. det var egentli utrlig kos. me lo so me nesten grein. eller eg trur han erlend grein nokon ganga (?) (av latter also) haha. men det var also då men dag. :p


Etiketter: , ,

8 Kommentarer:

Blogger Kathrine sa ...

Glad du bytta til det babyyy<3

10. mars 2009 kl. 08:13  
Anonymous Anonym sa ...

du sifta til blogspot! :o eg er såå skuffa! :(
neidaa, det var kjekt i går da! :D ;*

10. mars 2009 kl. 09:26  
Anonymous Anonym sa ...

du er slem du :D haha :p it måst gjenta seg :D ;*

10. mars 2009 kl. 09:31  
Anonymous Anonym sa ...

eg vil ikkje at du skal flyttaaa! :(
men eg kjeme til å lesa bloggen din fordiom :p ;-*

10. mars 2009 kl. 09:32  
Anonymous Anonym sa ...

det er bra! :D ;*

10. mars 2009 kl. 09:39  
Anonymous Anonym sa ...

sv: og janni er stoolt! :D haha, eg trur detta er bildet du drikker brus (eller har ein godteri-ting i munnen) på! :D haha :D

10. mars 2009 kl. 17:13  
Anonymous Anonym sa ...

sv: hihi :D men du har berre til å blogga bra asso! ;-*

10. mars 2009 kl. 20:35  
Anonymous Anonym sa ...

sv: haha, jeepp! :D btw, fornøgd med blogspot? :D

10. mars 2009 kl. 20:35  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden