søndag 24. mai 2009

back in black.

eg har som dikka kanskje har skjønnt hatt ein liten pause. eg var rett og slett lei av å blogga.. ja, du leste riktig, eg var lei! eg følte liksom at det alltid var det samma eg skreiv om kvar dag. slek; idag har eg våre med erlend og niina osv.. du skjønnar sikkert kva eg meinar. men no vurderar eg og begynna med ein litt bedre blogg, som foreksempel, og skriva om litt meir seriøse ting, som anoreksia og sleke ting. kva meinar du om det? men soklart kjeme eg jo til å blogga om dagen min og, fordi at eg veit du syns det er spennande (eller ikkje) (joda). men no sia eg har blogga, so har eg våre på skulen, og hatt langhelg. noko so har våre veldig deilig! eg har også våre på gol! det var over all forventning kjempe kosli. eg var med thea, og me hadde egentli ingenting å finna på, men det vart veldi masse sladder snakk, og det er jo alltid kos. også veit dikka ke!? eg har kjøpt meg nye sko!! for dikka so kjenne meg, veit at eg slite med å ha hålete sko. men no er det probleme vekke. det er dei søtaste skodna eg har sett i heile mitt liv! baby blå kawasaki sko. *hjerte* og imåro folkens er det skule, og eg skulle vel egentli hatt prøve, men eg har klart å lagt att boki mi på skulen, so eg skal ikkje ha prøven alikavell. for dikka so ikkje var smarte nok til å skjønna det, - det er frivillig prøve for dei so ligge på ein vipp karakter.. og det gjer eg, - men eg kan jo ikkje noko for at eg har lagt att boki mi. okei, sorry for langt innlegg. so eg kuttar her. mi snakkast nok sikkert seinare ikveld. :p


* sjå so søte dei er!!!!!*

Etiketter: , , , , ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden