lørdag 2. mai 2009

fest, is, konfirmasjon

torsdagen reiste me somsagt på lokkis. det var utrulig kosli. :p me reiste til erlend og var der i ca to timar, og so tok me taxi opp der møtte eg kjæresten min. han var ikkje heilt med oss, so eg og han kom oss aldri opp på sjølve lokalfesten. men det gjekk no det og. :p me fekk "besøk" av den eine og den andre. so reiste han lasse heim. so eg klarde å rota meg opp på lokalfesten, og etter det so var det bussen heim so var eit kapittel for segsjølv. haha, niina vart "kjempe" god venn med han alcris. dei digga kverandre har eg fånne ut. so når eg kom heim, so sovna eg so ein stein.
og i hall 12 tiden, kom mamma og vekte meg, men eg sovna igjen, og sov til klokka var ca 1. og då åt eg frokost. og etter det, reiste eg ut med anne kristin, me reiste på tangen å åt is, so reiste me til erlend og hjalp han med å rydda etter dagen før. og etter det reiste me ned igjen på tangen å erlend kjøpte seg bilett til russerevyen, og me stakk på den etterpå. eg lo seriøst so tårene trilla! og etter det reiste eg heim, og kjeda meg for det meste. :p
so idag var eg i konfirmasjon til niina. det var kjempe kosli å faktisk må møta familien til niina. taha, eg orka ikkje skriva meir. ikkje ta det personlig niina, men eg er berre dritt lei. :p so snakkes me då.

* stjele bilde fra maria eg. og den so ser meg, får ein diplom!*

Etiketter: , , , , , ,

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

åjaada, - me diggar kvarandre mee. :p HØ-HØ

3. mai 2009 kl. 00:55  
Blogger jaanniinondal sa ...

niina: klart dikka gjor. :p :-D

3. mai 2009 kl. 19:45  
Blogger Kathrine sa ...

*kremt* du møtte meg og på lokkisen *kremt*

finami<3

6. mai 2009 kl. 00:06  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden