tirsdag 10. mars 2009

øvre årdal!

idag so reiste eg, maria, anne kristin og paula til øvre. me reiste opp for å sjå kampen til gutane. haha. :p den kampen er eit tema for segsjølv egentli. :p (eller ikkje) dei tapte nemmlig 8-0 mot sogndal! og eg trudde eg skulle daua når eline sa ke masse dei tapte, fordi at eg og ida trudde dei tapte 6-0 eller mindre. men neidå, her snakka me ta feil i haug å i donga. haha. :p no skal eg sjå frustrerte fruer so vurdera eg og legga meg og sova søtt. :p so snakkast me folkens! :p

*her har eg tilbrakt dagen min idag*

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

sv: jeeeiii, så bra! :D

10. mars 2009 kl. 21:28  
Anonymous Anonym sa ...

det er det og! ;* :D

10. mars 2009 kl. 22:42  
Anonymous Anonym sa ...

sv: jepp, det skrive eg heile tid det, men gjer eg det? ALDRI. :p

11. mars 2009 kl. 16:13  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden