tirsdag 26. mai 2009

enda eit raskt eit

idag so har eg somsagt våre i hallen å trent, med jonas, per, thomas og anne kristin. det var über kjekt. tihi. :p men eg har jo sjølvsagt klart å bli SJUK! so eg er stappa forkjøla.. trur faktisk ikkje eg klara å reisa på skulen eingang imåro. eg er so tett i nasen å ilt i halsen at eg veit ikkje ke eg skal gjer av meg sjøl. (nok klaging.) eg må berre gå å legga meg viss eg i det heile skal ha ein sjangs å gå på skulen imåro.. so snakkast mine søte små. (eg veit dikka sikkert ikkje er mange, men eg lika å tru det.)

Etiketter: , , , , , ,

2 Kommentarer:

Blogger Kathrine sa ...

no haru 1 søtingar, og det e meg :D:D:D

27. mai 2009 kl. 19:42  
Blogger jaanniinondal sa ...

kathrine; eg veit, - det virka so at eg er dårlig i norsk. ;oo men du er den søtaste av dei alle! :-D ;**

28. mai 2009 kl. 19:38  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden