mandag 25. mai 2009

utsettelse



eg veit eg utsette ting, men idag har eg ilt i håve og berre savna kjæresten min.. (so eg ikkje får sjå på 3 veke.!) eg veit at for dikka so høyres sikkert ikkje det lenge ut, men so er det det at eg ikkje har våre med han på ei veka heller. no er me for oppatt med skule, og han med jobb og bandøving.. stakkars oss. haha. :p men uansett, idag so var det skule, og det var tungt det skal eg lova deg! men so etter skulen, kom eg heim også lagde me wok til middag! det er nam det. så skulle eg hjelpa ho mamma med å ordna til bursdagen til søstra mi, so vart to år igår. men midt i "ordningen" ringte han lasse. so me snakka i 26.34 sekund. og det var deilig å høyra stemma hass igjen. eg blir berre lei meg av å tenka på at eg ikkje får sjå han på 3 veke. eg kjeme te å dø! jaja. men no skal eg legga meg. (og ja eg veit det er tidlig, men eg har ilt i håve.) nattiii søtingar.

Etiketter: , , , , , ,

3 Kommentarer:

Anonymous Anne Kristin sa ...

Natta snuppamii :D

25. mai 2009 kl. 20:48  
Blogger jaanniinondal sa ...

anne kristin: natti pusi ;*

25. mai 2009 kl. 20:49  
Anonymous Maria sa ...

heiii jaaaaannnnniiiiisøtaaa ;* <3

26. mai 2009 kl. 09:21  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden