mandag 6. juli 2009

s0ommarrrr.


no er det sommar folkens! for dikka so ikkje har merka det. det er sommar! sol og is. fest og venner. bading og soling. det er sommar. og eg er glad! no i det siste har eg som sagt sove av bestemor, og ho skjemme meg altfor masse vekk. som tante sa; det er ikkje eit helsestudio og bu av bestemor i 14 daga. men eg lika det! også på forige tirsdag folkens, haddde eg bursdag! takk til alle som gratulerte meg med dagen. <3 style="font-size:78%;">næt! torsdag vart eg kjent med ei so heite karoline. ho var kjempe koslig! og fredag kom helgas høgepunkt; JONAS OG EIRIK! dei er over kule. haha! men no prekast me ;*

Etiketter: , , , , , ,

2 Kommentarer:

Blogger Kathrine sa ...

fina <3

8. juli 2009 kl. 21:01  
Anonymous Maria sa ...

sv: eg savna deeeeg oooooooooooog. ;-*

9. juli 2009 kl. 19:25  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden