fredag 12. juni 2009

klassetur og eksamensfest..

som sagt so reiste eg på klassetur på søndag, me skulle til oslo. da me kom fram so reiste me på solli bowling, og peppes. seinare på kvelden stakk me på slotte eintur. etter det var det sengi. mandag vart eg vekt klokka kvart over 7.. fyflate erlend kan ver irriterande fordiom at han er søt. haha. men veitdikkake? eg orkakje å blogga no, so detta blir ein kort oppsummering. me var på shopping, vg - tingen, fridays.. :p også reiste me heim, og dagen etter var det eksamensfest. det var overhyggelig at heile klassen kunne samlast. fordiom at me egentli er ein dramaklasse, so er eg utrulig glad i HEILE gjengen. men prekast, middag no, so ut med annekristinpusi. ;*

*klassenvår. finnedumeg?*

Etiketter: , , , , , , ,

4 Kommentarer:

Anonymous Anne K sa ...

Fyfaen før ein DRAMAklasse me e :p

12. juni 2009 kl. 16:09  
Blogger Kathrine sa ...

Lilla :D <3

12. juni 2009 kl. 22:57  
Blogger jaanniinondal sa ...

anne k: eg veit. :p
kathrine: jaa. :-D <3

13. juni 2009 kl. 00:38  
Anonymous erlend sa ...

sv: litt fjortiss er ho nok! :D janni er søtast ;*

13. juni 2009 kl. 13:53  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden