onsdag 11. mars 2009

Remix & sunnhet!

idag møtte eg erlend og me hadde allerde bestemmt oss for å ver sunne! so fra no av skal me ver sunne kvar onsdag! då eg møtte erlend reiste me ned på tangen å kjøpte grønt eple. me gjekk fram på loi og etter det so gjekk me ned igjen på tangen og kjøpte vatn og hvete boller (med rosiner, kan nokon skjønna vitsen med rosine i bollar?) men uansett, so reiste me opp til erlend og lasta ned/ hørte på remix sangar. noko so får meg i fest humør! eg vil ha fest snart! nokon som har og vil ha meg med? *dådyrauge* men uansett, so reiste eg heim og dusja og såg manchester united kampen mot inter, - som heilt slek tilfeldi eg berre nevne at det var 2 - 0 til united. EG ELSKA DEI! haha. :p men no skal eg snart lalla. so natta folkens!



Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

sv: goodie folkens ;* :-D

12. mars 2009 kl. 21:16  
Anonymous Anonym sa ...

JA, 2-0 mot inter, så herlig! :)
eg likte denna bloggen. kjempe fin!
- så bra :)

13. mars 2009 kl. 15:03  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden