torsdag 2. april 2009

muffinsbakarane.

folkens ikkje få sjokk; eg reiste ut med erlend idag. japp, du leste riktig, - erlend. *kniz* idag skulle me laga muffins til tinetingecafé imåro på skulen, og eg syns faktisk dei var gode, borsett fra at det var kanskje LITT mykje melis på. *enda meir kniz* so dagen idag gjekk med til at me lasta ned musikk, høyrde på musikk, snakka, tok bilde, - og sist men ikkje minst lagde MUFFINS! haha. :p men no skal eg laga bursdagskort til søstra mi, - eg skal legga det attmed håveputa hennas, og når ho våkna imåro, so ser ho det. *dobbeltkniz* so snakkast då folkens.

muffins er nam!

bestevennen min er søt!

Etiketter: , , ,

1 Kommentarer:

Anonymous veronika hansen sa ...

det så godt ut :D

3. april 2009 kl. 13:27  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden