onsdag 1. april 2009

tentamen.

idag og igår hadde me tentamen, igår i nynorsk, og idag i bokmål, igår gjekk alt til helvette og lengre enn det, men idag so gjekk det brukbart. jaja, igår so var eg inne å lagde vaffle til min familie, og idag var eg på joggetur med erlend. me gjekk fram på loi idag, og jogga heim. og ja me jogga. haha. no har eg sett Paradise Hotel, og eg må rett og slett sei; kefaen er det negar trur ho er? nanna ftw! men no skal eg snart legga meg for å sova, fordi at eg skal til legen imåro. eg vil ikkje! ønsk meg lykke til? og viss du følle me på bloggen min, so veit du keffør eg skal til legen *kniz*

*søstrene mine*

Etiketter: , , ,

1 Kommentarer:

Blogger Kathrine sa ...

syns eg ser dikka jogga altså :p
lykke te jenta mi <3 love u! sov søtt;*

1. april 2009 kl. 22:56  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden