lørdag 21. mars 2009

søren og..

keffør klara eg aldri å følga eit bestemt blogg"ting"? eg klara det aldri for tiden, men uansett, igår reiste eg ut med anne og beate, me reiste først på tangen, so bestemte me oss for å opp til meg for å skjekka om eg kanskje hadde glømt og latt igjen glase, og veit dikka ke !? det hadde eg also då ikkje glømt. men han pappa hadde sett vaskerommsglase ope, so me stakk inn der, ( og til alle dikka innbruds sjuvar, so er det glaset lokka igjen, fordi at me glømte å setta det ope igjen.) og såg litt på tv, og på bilde fra syden, og snakka masse! haha. :p det var kjempe kosli, og idag skal me på konsert. so det blir liksom party all night long. men uten alkohol ( iallefall nesten) tihi. men no skal eg opp å eta, so skal eg rydda romme, so skal eg spør om han erlend vil ver med å gå tur med tomine og andrine. ( søstrene mine )



















* og ja, eg er ein liten fortiss*

Etiketter: , , ,

3 Kommentarer:

Blogger Kathrine sa ...

du e uansett den søtaste fjortissen da:D:D og MIN! :D <3

21. mars 2009 kl. 17:55  
Anonymous Anonym sa ...

sv: haha, heilt enig! :D diggare blir det ikkje! :D:D

22. mars 2009 kl. 13:04  
Anonymous Anonym sa ...

Åh, good idea. :D

22. mars 2009 kl. 23:04  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden