torsdag 28. mai 2009

syking

igår var eg rett og slett for sjuuk til og blogga. eg var ikkje på skulen, so eg såv for det meste heile dagen.. og idag so klarde eg å dra meg på skulen, og der hadde eg det faktisk utrulig morro. og etter det reiste eg heim, lagde middag også reiste eg ut med erlend, paula, anne kristin og kork! kork er hunden til paula og er utrulig søøt, men også veldi skummel. haha. i 7 tiden reiste me heim, og eg vurdera å snart legga meg, eg har ilt i heile kroppen. seriøst. og imåro so er det frokost på skulen, so eg måtte kjøpa brunost på tangen i dag. og ja, eg elska brunost masse masse. *hjerte* men no stikke eg opp å blir litt familiekjær. so snakkes då.


*søtingar.*

Etiketter: , , , , , , ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden