lørdag 9. mai 2009

grilling, og erlend

.. og ida. igår so skulle eg egentli blogga, men so sovna eg.. so eg gjer det no. :p me reiste å grilla på strandi og der vart det litt alkohol. :p uffameeg also. men er ikkje noko meir å sei om det. so idag vart eg med erlend ut, me satt på tangen ei liti stund, so kom ida, og me reiste på caféen, og drakk brus. og etter det so reiste me heim, og eg åt taco med familien min, og seinare reiste eg ut med håkon, hans jørgen, ola og mikael. kos det då. og no skal eg lalla. snakkes.

Etiketter: , , , , ,

2 Kommentarer:

Blogger Kathrine sa ...

kosliiiig :D:D
savna deg baby<3

11. mai 2009 kl. 18:44  
Blogger jaanniinondal sa ...

kathrine: sorry for at eg svara seint. ö (a)
eg savna deg og jentami. <3

13. mai 2009 kl. 12:52  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden