torsdag 23. april 2009

fotografen

.. erlend. erlend burde bli ein proffesjonellfotograf! bestissen min veitdu. men uansett, idag har eg pakka til me skal til ål imåro! og so har eg våre med han erlend ut. me reiste på tangen å kjøpte oss is, og satt litt på brygga også kjøpte me oss tyggis og stakk opp på torge. der satt me litt aleina fram til mikael og nikolai ++ kom. so satt me litt å snakka med dei fram til dei stakk. so me reiste bort å kjøpte oss litt mat, og reiste opp til meg. der me såg tv2- hjelper deg, der blogg.julia var, so me måtte få med oss det. og no trur eg at eg stikke å legge meg. fordi at eg skal til ål imåro, so det blir nok ingen blogging denna helgi, so me snakkast på søndag søtingar.!

Etiketter: , , ,

2 Kommentarer:

Anonymous erlend sa ...

å? synst du!? :D taakk bestiss!! ;*

23. april 2009 kl. 23:21  
Blogger jaanniinondal sa ...

erlend: klart eg syns bestevenn! :-D ;*

23. april 2009 kl. 23:22  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden