søndag 19. april 2009

trening

eg glømte retten og sletten å blogga igår. so derfor teke me det idag. igår var eg med niina og erlend, me reiste ned på tangen å kjøpte oss iiiis, so kom ole-morten, per, jonas og hilde. so me satt no å snakka ei stund med dei, so måtte hilde og ole-morten reisa, fordi at hilde skulle eta eller noko slek. so satt berre jonas og per atte med oss, og me forsatte å snakka, og niina; JO! du er høgrøsta, spesiellt når det kjeme til ein diskusjon om kaizers, og veit du ke? fall out boy er IKKJE eit fjortissgruppa. men uansett, so reiste per og jonas, so det var berre oss igjen, og me satt borte ved rådhuse og satt der eistund, tilslutt måtte eg og erlend heim å eta. det var den dagen. :p

og idag var me på middagsting av tanta til pappaen min. so etter det reiste eg heim pakka til trening so kom maria, og me gjekk opp på cuba, låg å venta på anne kristin. når ho kom, låg me og snakka om bursdagen og slekt. og etter det var me på trening. og veit dikka ke!? det var deilig å trena handball igjen. heilt seriøst. men det er forsatt litt ilt. men det gjer eg faen i no, fordi at imåro skal eg ta slek sprøyta. og då blir eg forhåpentligvis bra igjen! og neste helg er det ål-cup. og guud so eg gleda meg! taha. :p og veit dikka ke? lasse kjæresten min har snart bursdag, - also imåro. so eg ligge å venta på at klokka skal bli; 00.00. noko so ho vart no. :p men snakkes då. skal lalla eg no. :p

* litt morsomt egentli*

Etiketter: , , , , , ,

7 Kommentarer:

Anonymous erlend sa ...

sv: eg skal bli frisk igjen, for din skyld!! :D:D ;* savna deg bbbbbf.

20. april 2009 kl. 23:14  
Blogger jaanniinondal sa ...

erlend: jaaa! eg savna deg og bbbbf.

20. april 2009 kl. 23:43  
Anonymous Nina sa ...

sv: aha, du altså! :D Pannekake ekje.. KAKA da? :o haha :D

20. april 2009 kl. 23:50  
Blogger jaanniinondal sa ...

niina: panneKAKE? :-D

21. april 2009 kl. 00:14  
Anonymous Nina sa ...

sv: Ja, det veit jo eg òg, - men de ekje ei KAKA. :D

21. april 2009 kl. 14:39  
Blogger jaanniinondal sa ...

niina: du trenge ikkje laga bokstavligtalt ei kaka då. x)

21. april 2009 kl. 14:47  
Anonymous Nina sa ...

sv: Joo'oo, for me ska jo laga (bokstavlig talt) ei kaka. :D

21. april 2009 kl. 15:11  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden