mandag 6. april 2009

p-p-p-påskeferie

på fredag etter skulen reiste eg på påskeferie på hytta. noko so eg egentli aldri ha spesiellt lyst til, men teke alltid med eit smil om munn. då me kom fram pakka me ut, so kom søskensbarna mine, dei har eg for det meste hengt med i helgi. me har spelt spesiellt mykje monopol, og eg har ganske god kontroll på min økonomi! haha. :p so idag sto me opp og reiste heim, no sitte eg her og har ingenting å gjer på. :p eg må muntra lasse litt opp, fordi at han meina det spøka på hugin. ( det er slek øvings ting. :p) so dakkaj han. haha. :p men no begynna reprisen av hotel cæsar, og eg følte for å sjå det. :p *kniz* snakkes då folkens. :p

*og nei, det er ikkje mine peng so ligge nærmast kamera, det er søkensbarne mitt sitt. :p *

Etiketter: , ,

2 Kommentarer:

Anonymous veronika hansen sa ...

jaannii: det går bra vet du ; D nja, til tider ;)

6. april 2009 kl. 13:13  
Anonymous veronika hansen sa ...

aannii: hehe, hun er utrolig flink til å synge. Tusen takk, det er virkelig din også :D

6. april 2009 kl. 20:01  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden