tirsdag 2. juni 2009

alltid ein unnskyldning.


kjempekort innlegg. grunnen til at eg ikkje har blogga er at eg har våre på hytta i heile helgi. (bilde kjeme) no må eg komma med ei viktig kungjering! eg kom opp i naturfag muntlig! det er seriøst det verste so kunne ha skjedd meg her i live. og det er vanskelig! eg slite allerede, men no trur eg at eg stikke å øve. so legge eg inn i bilde seinare. speaks freaks. ;*
* anne kristin søta ringte meg og syns synd i meg. og då vart alt bedre, tusen takk søtami. <3*

Etiketter: , , , , ,

3 Kommentarer:

Blogger Kathrine sa ...

går nok bra, søta ;-*

2. juni 2009 kl. 13:06  
Blogger jaanniinondal sa ...

kathrine; kan du banna på at det ikkje gjer. :-(

2. juni 2009 kl. 13:17  
Anonymous Anne Kristin sa ...

syns så synd i deg ;o

2. juni 2009 kl. 21:35  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden