lørdag 6. juni 2009

foralltid..

grunna til overskrifta er egentli litt for personlig syns no eg til at eg skal skriva det her.. vennene mine veit det. men uansett me har hatt eksamen da.. og den gjekk rett vest.. også etter det, so var eg med anne pusi mi. og me var på cuba og såg kamp. hihi. også igår, so reiste me på skulen klokka 12, også heim klokka kvart over 1 da reiste me til øvre å kjøpte kebab og pomfri. det er nam det! so da me kom heim so reiste eg ut igjen med anne og me reiste på tangen å kjøpte is, så satt me med nina og eline litt, so kom thomas. og me vart innverte te han, so me reiste dit i 9 tiden, og i 11 tiden reiste eg og anne heim. eg følte ho til tunnelen, også reiste eg heim. etter det so la eg meg, og fekk melding av ho maria og ho spørde om eg vart med på å snika meg ut!? (unnskyld pappa.) eg vart jo so klart med på det, so me reiste bort igjen til thomas, og der var det berre per og rebin igjen, klokka gjekk, og ca kvart på 3 spørde han thomas om me ville ha pizza! so i 3 tiden igår åt me pizza ute i hagen til thomas med teppe og det var overkosli! klokka kvart på 4 sneik eg meg inn att. og da var eg ikkje litt trøtt, og irrterte meg over måkane so "sang" men klokka hall 5 trur eg at eg sovna. og no er eg våken, so eg skal stå opp og eta og stikka på strææænja. speak freaks. ;*

Etiketter: , , , , , ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden