mandag 13. april 2009

I'm back again I know ya'll missed me

som dikka sikkert har fånne ut, - eg har ikkje blogga på lenge, og grunnen til det er fordi at eg har våre på gol. men kort oppsummering, so har eg våre på gol med thea, og der har me for det meste berre kødda. :p det er min påskeferie. idag har eg tilbrakt mesteparten av tiden min med kjæresten min. og imåro er det skule, - og skule vil sei møta ERLEND! wiwiwiwi.*kniz* eg gleda meg.
men nu skal jag busselalla. so snakkast.
og ein ting te, - niina sa eg var på årdals svar på gossip girl. :p fett er ikkje det då?
link: årdalgossip

Etiketter: , , , , , ,

3 Kommentarer:

Anonymous Nina sa ...

nei janni, du er PÅ årdals svar på gossip girl :D dummaaa :D hihi :D ;*

14. april 2009 kl. 00:17  
Anonymous erlend sa ...

ehm? dumma? x) okeeeeei.
DIGGA DEG JANNII!!! :D ;*

14. april 2009 kl. 16:04  
Anonymous erlend sa ...

du og! :D digga deg bf! <3

14. april 2009 kl. 16:09  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden