tirsdag 14. april 2009

I Want You In My Room.

og nei, - ikkje alle skal ta overskrifta mi personlig. eg har berre fått dilla på boom, boom, boom i want you in my room, av vengaboys! jaja, shit au. idag so reiste eg ut med erlend. me hadde faktisk ikkje sett kverandre på eit veka, so me fann ut at me rett og slett måtte ver med kverandre. so me reiste ned på tangen å kjøpte is (ar). men uansett, so hadde me det ganske kjekt må eg sei. me satt på brygga å naut soli, og hadde det berre kjekt. so reiste me inn til meg i 8 tiden, og ut att nesten rett etterpå, og då reiste me på tangen, og no har eg sett paradise hotel, og veit dikka ke!? ØYSTEIN gjekk ut!? kefaen, - seie berre eg.. men no skal eg legga meg, so snakkes folkens. :p

* fett med han erlend so bestevenn då?! jaa'aa!*

Etiketter: , , , ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden