onsdag 15. april 2009

tabbe tabbe tabbe tabbe!

japps, - eg klarde faktisk seriøst å tabba meg ut idag! slek på onkli! eg klarde å kalla kjæresten min for feil navn!? kefaen eg gjor det leis då? haha, - men uansett, lasse viss du lese detta; UNNSKYLD!

idag etter skulen reiste eg og niina til øvre for å handla presang til kathrine. og skal eg sei ke det er? ehm, - neei, og lese jo bloggen min (?) haha. :p men so etter det reiste eg ut med erlend og niina faktisk. :p det er liksom veldi lengesia. so det vart ikkje noko joggings idag fordi at erlend har hatt cooper test på skulen. ( det er slek at du skal springa so mangen ganga du klara på 12 min, rundt fotballbana.) han var kjeme flink syns eg! so han fjortjente ein liten slek pause. so me reiste opp å såg treningen til lasse og dei, so etter det, so reiste me ut på huskene å dreiv å snakka slek masse. :p so i 9 tiden reiste me heim, og eg dusja og såg paradise hotel. :p og no mobba han lasse meg, so eg går å legge meg. og er ganske "sur" på han. so snakkes då. :p

Etiketter: , , , , ,

2 Kommentarer:

Anonymous erlend sa ...

du og denna rettingen altso! :D haha :p

15. april 2009 kl. 23:27  
Blogger jaanniinondal sa ...

erlend: klart det. :-D eg måtte (a) det irriterte meg litt skjønnar du ;-)

16. april 2009 kl. 12:44  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden